skricket

cornelia hoppar till och springer fort till mammas rum,
men då ser hon bara annie och den där äckliga gubben ,
han kittla mamma. cornelia vart så sur att hon tog på sig och bara tog ett äpple och gick till nathalie
för skolan börja inte förns en halvtimme
väl framme hos nathalie så sover nathalie fortfarande, cornelia väcker henne
nathalie: hej cornelia :D
cornelia: hej :) gå upp nu!
nathalie fixa sej och sen dansa dom och skratta . för cornelia hade berättat
sen gick dom iväg till skolan, nathalie och cornelia har inte samma lektioner på tisdagar så
när cornelia skulle gå genom koridoren så ser hon jay,zack och justin
det pirrar till i magen , och justin går fram till cornelia och kastar in henne mot väggen
cornelia undrar varför han gör så
cornelia: AAAJ! vafan håller du på med?!
justin: lugna dej :S
cornelia: VADÅ LUGNA DEJ?! du fan skada mig ! :@
justin: kommer du på festen?
cornelia: pfft
justin: KOMMER DU PÅ FESTEN?
cornelia: ja förfan! sluta skricka :@
justin: BRA !
cornelias hjärna surrar av tankar, hon vet inte ifall hon ska ta justin  eller inte !
cornelia fortsätter och går
sen på rasten ser hon inte nathalie eller sofia
så hon står vid ett träd och väntar på dom,
plötsligt kommer justin,jay och zack
som säger till cornelia att komma, så dom inte syns
zack kollar extra mycket på cornelia , men cornelia förstår inte varför
plöstligt
justin: varför kollar du på min brud för?!
zack: hon är sjukt snygg !
justin: försök inte !
cornelia: vadå min brud?
justin tar tag i cornelia och viskar
du är min brud, fattaru?!
cornelia kan inte svara,
hon springer därifrån , hon visste inte vad dom skulle göra..
sen ser hon nathalie med ngra andra tjejer,
cornelia går fram till nattah
nattah: heej :)
cornelia: hej , kan du komma?
cornelia: kan du följa med på en fest hemma hos justin`?
nattah: visst :)
efter skolan , går nattah med cornelia hem för att fixa sej
nattah: vad tycker du om justin igentligen? :)
cornelia: njaa jag vet inte ifall jag gillar honom, han är så himla konstig!!!
nattah: ni skulle vara skit SÖTA tsm :D
sen vart klockan 6 och festen hade börjat, när dom var nära justins hus, så såg dom zack & jay stå utanför
nattah sprang fram till jay och krama om honom,
zack: men vart är sofia?
cornelia: vi trodde itne hon var bjuden?
zack: skit samma om man inte är bjuden, ring upp henne
zack är lite kär i sofia :D
(sofia i telefon): hej sötis!
cornelia: heeej! kom till justins hus nu , det är fest
sofia: Kommer !
efter ngn halvtimme kom sofia
sofia gav cornelia en stor kram
sofia: känns som sjukt längesen !
nattah: hej sofia :D
sofia: hej nattah
cornelia: vart är justin?
jay: där inne ngnstan och väntar på dej
cornelia gick in och såg justin på soffan
cornelia gick fram till justin
justin: hej sötnos :D
cornelia: hej..
justin: kom upp till mitt rum, jag vill att  du ska se det :D
uppe hos justin sätter sig cornelia i sängen,
justin går emot henne och trycker ner henne mot sängen,
ger cornelia en kyss, och plötsligt stoppar cornelia in tungan,
plötsligt kommer jay och zack in
jay&zack: HAHAAHAH justin fattar inte att du gjorde det !!! hahahaha !
justin går mot dom och säger
justin: ge mig mina 200 nu!
dom ger pengarna sen går därifrån
tårarna börjar rinna ,
cornelia springer hem och när hon försöker få upp dörren så är den låst,
cornelia slår sönder fönstret med handen och springer upp på sitt rum
och gråter , sen kommer mmama hem och ropar cornelia argt
cornelia springer in på toan , och ser att det rinner blod från ögonen,

fortsättning följer,
vill ni ha mer?

Kommentarer
Postat av: Matildaa

mer gärna!

jag älskar verkligen justin <33333333

2011-01-09 @ 00:03:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0