justin and me

cornelia stänger dörren och puttar bort urban och springer upp på rummet
urban: VÄNTA!!!!
cornelia springer så fort hon kan uppför trappan och går in på rummet och låser
urban: öppna nu, vi måste prata!
cornelia: varför kan vi inte prata såhär ? vill inte se dej fula gubbe -.-
urban: passa dej riktigt noga!
annie ropar hej och säger att hon är hemma
urban går ner till annie och man hör ett skrick och ett dunk i golvet
cornelia känner klumpen i magen, det är hennes fel ifall mamma log på golvet
cornelia öppnar dörren sakta och går ner för trappan och ser annie blodig i näsan,
men hon är vaken, cornelia springer ner till gubben och han tar tag i cornelia annie
tar bort cornelia ifrån gubben och..
annie:  ut ur mitt hus annars ringer jag polisen!
urban: ringer du polisen,dör du!
annie: MEN GÅ DÅ?!!!
urban springer ut och pekar finger
cornelia kramar om annie så hårt hon kan ,
annie: du är inte skadad va?
cornelia: nej då!
.

Nästa dag

cornelia vaknar och gör samma sak som hon brukar göra
sen går hon till skolan och hon ser justin gå där
cornelia vet inte vad hon ska göra..
cornelia *tänker*: han var ju iallafall snäll mot mig på sjukhuset?
men cornelia struntar i det och bara går, justin kollar bakåt och ser cornelia
justin går fram till cornelia och tar hennes hand och säger
justin: hej :)
cornelia: hej :)
justin: hur äre?
cornelia: bara bra med mig:) själv?
justin: bäst :D
när vi var framme släppte justin min hand och gav mig en puss och gick därifrån
inne på lektionen
margit: hej alla ! det har kommit en jättebra nyhet, ni ska få åka på läger eller en utflykt till limmernäs, där får ni bo i hus och vi har bestämmt vilka ni ska sova med, vi är där i 2 dagar
cornelia*tänker*: wow tänk om jag och justin får sova med varandra? :)
justin: får man veta när det är?
margit: imorrn så packa idag !
efter skolan går cornelia snabbt hem för att packa, justin går efter henne och tar tag i cornelia
justin: hej *kram*
cornelia: hej  <3
justin: du ska få en överaskning på limmernäs :D
cornelia: jaså? :)
justin går och cornelia fortsätter hem
cornelia packar bara och sen går hon och lägger sej

NÄSTA DAG
cornelia går upp tidigt och fixar sig och sen går till skolan,
där står justin,jay och zack med en supersnygg tjej
nathalie kommer och kramar om cornelia
cornelia: heeeej varför var du inte här igår?
nathalie: jag var hos doktorn och så typ
cornelia: okej :) vi kommer ha såååå kul ifall vi bor tillsammans
sofia kommer gåendes med massa väskor
cornelia: ska du på semester?
sofia: nej :s
cornelia: tjurig?
sofia: asså fuck you din tönt jag hatar dej
cornelia: ursäkta?
sofia: fuck face hatar dej ! sluta snacka skit om mig
cornelia puttar till sofia
sofia slår cornelia i ansiktet
dom börjar slåss och alla skricker
FIGHT FIGHT FIGHT !
justin kommer springandes och puttar bort sofia och slår henne med knytnäven
och frågar vafan hon håller på med
sofia: man slår inte en tjej
justin: har aldrig gjort det förut,men ifall du rör cornelia får jag slå dej
sofia: öh nae?
justin: öh jo din fjortis? rör henne inte igen ? annars får du bara problem
sofia tar sina väskor och går till bitch gänget
cornelia går fram och kramar justin
cornelia:Tack :)
justin: allt för dej
bussen påvägen dit så visste jag inte vilken plats jag skulle sitta på, men då skricker
justin: kom här baby!
cornelia bara går och hon visstei nte att han menade henne
cornelia: menar du mig?
justin: ja baby!
cornelia sätter sig brevid justin
när dom är framme så får nathalie & cornelia eget stort rum ,
men killarna justin,jay,zack och den snygga tjejen får sova i samma rum..
dom bor typ brevid
när vi kom in i huset så sminka vi oss mer och sen gjorde det lite fint och sen la oss i sängen och snacka:D
sen knacka det på dörren, där stog justin , jay , zack & den snygga tjejen
justin: hej är cornelia där innne?
nathalie: öhm nae hon gick till ngt hus
justin: du ljuger
zack: ja du ljuger!
nathalie: nej?
cornelia och nathalie hade en stor garderob som cornelia gick in i och gömde sej
justin: får jag se då?
nathalie: visst..
justin kollar in men ser ingen cornelia'
justin: okej . herrå
cornelia går ut ur garderoben och andas ut!
nathalie: varför vill du inte träffa han?
cornelia: men den där cp snygga tjejen är där?
cornelia gör sej mycket snyggare än dendär tjejen och går ut till alla andra rum
plötsligt ser justin cornelia
justin,zack,jay och hon kom
snygga tjejen: hej däär
zack: tjaa
jay: fjolla :)
justin: käften!
vart harru varit?
cornelia: wow jag var i ngra stugor?
justin går därifrån stampandes
jay: smartass
cornelia: vad?!

vill ni ha mer?'
skrev lång text bara för jag inte skrivit på ngn dag! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0