Del 1 skolan börjar

Hej jag heter cornelia mitt liv är som en berättelse det händer så sjukt många saker i det och du kommer få följa det
min första förälskelse,inbrottet,blodiga tårar,sjukhuset,den nya pappan,min första kyss och mer såklart
hoppas du lär gilla det  NU KÖR VI!


.
klockan är halv 7 på morgonen och cornelia sover sköööönt! men plötsligt kommer mamma annie in och skricker;
Annie: Gå upp nu cornelia! det är sista gången jag säger till dig nu!
cornelia: *hostar* *suckar* men jag är sååååå himla trött!
annie: du måste till skolan idag, det är ju första dagen !
cornelia: okej då!! -.-
cornelia gick ner och såg en gubbe sitta där,cornelia sprang fort upp till mamma och frågade vem det var
annie: det är bara en killkompis
cornelia: SOM BOR HÄR ELLER VADÅ? skricker cornelia
annie: tyst nu! ät frukost och sen fixa dej och sen går du till skolan!
cornelia gick ner och tog en macka och gick upp till sitt rum och åt medans hon sminka sig
klockan vart plötsligt 8 och cornelia var tvungen att gå,påvägen dit möter hon nathalie (bästis) och dom går tillsammans till skolan
nathalie: du vet att vi ska få en ny elev va?
cornelia: hur fick du reda på det?
nathalie: fröken sa det till mig, han heter justin
cornelia: jaha
alltså cornelia & nathalie visste inte om justin bieber, dom vet inte vem han är!!
när dom var framme så gick dom in och satte säg bakom bänkarna
och cornelia satt nästan och sov så fort hon kom in, läraren bara babbla på tyckte cornelia!!
sen sa hon vi har en ny kille, kom in!
plötlisgt kollar cornelia upp och ser justin bieber
cornelia: *SKRIIIIICK*

fortsättning följer :D
hoppas ni tycker om den :)

Kommentarer
Postat av: jessica

din blogg är sjukt bra !

2011-01-07 @ 23:25:46
URL: http://tessiiicarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0