dag 3 festen

hemma hos cornelia , justin & cornelia!
cornelia: tack du med...(med ett leénde på läpparna)
justin börjar närmna sej cornelia,och cornelia trycker ifrån justin
justin: vill du inte ha mig? :(
cornelia:  jodå, men jag har aldrig pussat någon..
justin: okej, vill du komma på min fest?
cornelia säger ja och kramar om justin hårt
justin: hahaha okej tjejen :) men måste dra , ska skriva på min låt :D
cornelia följer justin ner till dörren och justin ger cornelia en puss på kinden och sen går
cornelia springer upp på sitt rum och hoppar och skrattar!
men då plötsligt så kommer cornelia på, att hon vet inte NÄR festen är ?!
cornelia springer ner och justin är nästan utanför
cornelia: JUSTIN!!
justin: ja? :)
cornelia: vilken dag är festen?
justin: imorrn :) klockan 6 kom sötnos , justin smeker cornelias kind sen går
cornelia går in och springer till annie och hoppar upp i hennes famn,
annie: nemen gumman vad är det? :)
Cornelia: JAG ÄR BJUDEN PÅ EN FEST !!! :D
annie: men vad kul!
cornelia går upp på sitt rum och sen går hon in till duschen

*NÄSTA DAG*
cornelia gick upp tidigt idag , annie sov
cornelia fixa sej jättefint för justin ska se hur fin hon kan bli
plötsligt hör hon ett skrick från sovrummet

fortsättning följer:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0