dag 2 skämt ut mig

margit:men cornelia vad är det?
cornelia: oj förlåt!
och då plötsligt märker cornelia att justin blinkar till henne
cornelia får röda kinder och kollar mot nathalie
nathalie viskar:visst är han söt?
margit slor i bordet och skricker tyst!
margit: du kan väll säga ngt om dej själv justin?
justin: jodå..jag har flyttat från canada för en sak..som jag helst inte vill ta upp
och jag har redan några kompisar här i klassen, zack och jay :D
margit: hoppas du trivs, du kan sätta dej vid zack och jay
efter skolan så plocka jag ihop mina grejer svin fort och försökte springa hem
för jag har skämt ut mig för nästan hela min klass och för den snygga killen!
justin kommer gåendes i korridoren och säger: hej cornelia!varför skreck du för?
cornelia: hur vet du mitt namn? :o näh det var inget bah..
justin: haha din lärare sa det?
justin ler mot mig med sina vita tänder och glänsiga ögon
zack och jay kommer springades mot justin och frågar vad vi snackar om
justin: inge föfan;)
och justin,zack och jay springer därifrån
cornelia skricker efter dom: Hejdå justin!
när cornelia kommer hem så ser hon gubben och mamma ihop
cornelia blir arg och springer upp på sitt rum,
plötsligt knackar det på hennes dörr och annie går och öppnar
där står justin , annie skricker att det är ngn kille och cornelia har suttit och gråtit i sängen enda sen hon kom hem,
så hon fixa sej snabbt och gick ner
där stog justin
justin: hej cornelia! förlåt för jag bara stack sådär..kan man komma in?
cornelia: hur visste du vart jag bodde?
justin: zack sa :)
cornelia visste inte vad hon skulle säga så hon sa ja..
väl uppe på hennes rum så sätter sig cornelia på sängen och justin kollar runt i rummet
justin: fint rum du har..du kanske vill komma hem t mig ngndag?
cornelia: visst ,
justin sätter sig på sängen brevid cornelia och säger
justin: du är söt cornelia :)

fortsättning följer :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0