ambulansen

annie ringer ambulans och dom hämtar cornelia
cornelia vaknar upp efter ngra timmar
och ser justin stå där gråtandes
justin: hon vaknar!
annie: min lilla älskling!
cornelia säger tyst: hhej
justin kramar om cornelia hårt , och cornelia trycker ifrån sej justin
justin: gillar du mig inte?
cornelia: mamma kan du gå ut? vill prata med justin..
annie:okeej?
cornelia: du tog min jävla första kyss för 200 spänn ?!
justin: nej bara för jag fick dej liggandes..dom trodde aldrig att jag kunde det?
det bästa var att få din kyss
cornelia: menar du det?
justin: ja det är klart! vad hände med dina ögon igentligen?
cornelia: vet inte !!
en sjuksköterska kommer in ochsäger varför hon blödde i ögonen, det var för hon hade blodat på händerna när hon
krossa sönder fönstret sen hade hon gnuggat sej i ögonen och sen sett blodet, hon hade inte glasbitar i sig iaf
cornelia: okej tack för att du svara...
justin: får jag en puss till innan jag går?
cornelia: okej..
*puss*
annie kommer in med sofia och nathalie
nathalie: hur är det?!?!
cornelia: bra :)
*dom kramar om cornelia*
dagen efter får cornelia stanna hemma med den där fula gubben
cornelia sov mest hela dagen ,
men så plingade det på dörren och cornelia går ner och öppnar
där står zack och jay ,
zack: hej snygging
jay: hej snygging
cornelia: hej? vad gör ni här?
zack: fick du kul igårkväll elr?
cornelia: ehm nej?
jay: naww
så kommer gubben och frågar vilka dom är
urban: Vilka är ni ? (fula gubben)
jay och zack springer därifrån

vill ni söta ha mer?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0